>yeşillenirim….

>
merhabalar….
benliğimize geri dönelim ve yeni bir küpe modeliyle blogumuzu şenlendirelim:)
model aynı ama belki takı işine yeni başlayan arkadaşlar vardır aramızda, belki yapılışını merak edenler olabilir diye resimlerle gücümün yettiği, dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım…
resimlere numara vermeyi unutmuşum ama sıradan takip edilerekde yapılabilir:)))
malzemelerimiz;

*cam kum boncuklar(miniklerin biraz büyüğü)
*0.30luk tel(istenilen renkte)
*ve halka küpe(evdekileride değerlendirebilirsiniz)

yapılışına gelince tele boncukları dizdikten sonra halka küpe etrafında telimizi sarıyoruz yani extradan bi meziyet yok gerisi sizin zevkinize kalmış,tabi dahada kokoş olsun istiyorsanız farklı küpe aparatlarıyla kombine edebilirsiniz,ben sade olması için boncuklardan ufak bi sallantı yaptım…
sevgilyle kalın…

Reklamlar

About ratatoule

doğa,yeşil aşkı ve bitkiler insan hayatının vaz geçilmez bir parçasıdır. insanoğlu her ne kadar teknoloji ve kentleşme peşinden koşsada yeşile olan aşkını dizgileyememiş ve anlık zamanlarda bile doğa ile deşarj olma yöntemini seçmiştir... amacım kısıtlı imkanlarda,balkonlarımızda yada evimizin bir köşesini kendimize ve bitkilerimize bir köşe ayırarak hem yeni bi yaşama şahit olmak hemde farklı bi hobi edinmek hadi bakalım sıvayın kolları...
Bu yazı anlatımlı küpe yapımı, detaylı küpe yapımı, halka küpe, tel küpe yapımı içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to >yeşillenirim….

  1. >Ayy cok saol cnm yaa hele sukur benimde yapabilecegim birseyler buldum.yarin ilk is boncukcuya gidecegim.

  2. mustafa dedi ki:

    >aferin canım forumda böyle anlatıma gidersen meraklılara yardımcı olursun ellerine sağlık.

  3. ratatoule dedi ki:

    >arkadaşlar blogumda merak ettiğiniz takı yapımı varsa anlatabilirim:) http://www.capricemoda.com teşekkür ederim senin içinde geçerli blogumda yapımını merak ettiğin model varsa yardımcı olurum,aşkım saol böyle devam ederim:)

  4. ORGUKNIT dedi ki:

    >Çok iyi gidiyorsun.Anlatımlı konulara bayılıyorum.Ellerine sağlık kardeşimin.Sevgiler.

  5. ratatoule dedi ki:

    >teşekkür ederim canan abla böyle güzel yorumlarla alıyorum gazı uçarım valla yakında:)

  6. Suppruss Çeyiz dedi ki:

    >Tel çalışmalarınız çok güzel ellerinize sağlık.Mutlu sıcacık bol güneşli hafta sonu diliyorum, sevgiler.http://supprusstaki.blogspot.comhttp://supprussceyiz.blogspot.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s