>furkan mertin güncesi

>şikayetim bitti sanmayın hala şikayetçiyim bu arada sesimi duyup yorum bırakan arkadaşlarıma teşekkür ederim ama hala eksikler var onlarıda blogumda görmek isterim…

biz bu günlerde furkan mert le evin o köşesinden o köşesine koşturup duruyoruz paşam artık yavaştan ayaklandı,yürümüyoruz ama emeklemektende geri kalmıyoruz,altımızı bile zor değiştiriyoruz bu arada hala dişimiz yok burdadaha önce bahsetmiştim bir ara bayağı zorladı hem kendini hem bizi diş sandık ama değilmiş rutin hastalıkmış,küçük beyimiz ufaktan konuşmaya isteklerini bize anlatmaya başladı su buuva diyoruz, babamızı gördüğümüzde baba diyoruz, arada dede, ağlarken ınne diyoruz gördüğümüz her şey için ağlıyoruz şayet verilmezse ortayı yıkıyoruz, hatta şuan anne post yazarken furkan mertin hali

resimleri sırayla takip edin yaramazın neler yapyığını anlarsınız :)olsun yinede çok paşa benim oğlum….

bu benim yatak odası dantelim,dantel sevmeyen biriyim ama bunlara bayılıyorum nedense,duruşumu yoksa modelimi beni çok çekiyor,evin hiç bir yerinde dantelim yok topladım hepsini yazıkki boşa yapılmış,aslında boşta değil seven sever ayrı bir inceliği var ama bana göre değil dantel işi üstündeki abajuruda burdadaha önce yayınlamıştım hamileydim o zamanlar can sıkıntısıyla boncukçuya gittiğim bir gün dergide görüp malzemelerini alıp gelmiş bir hışımla yapmıştım,şimdide yatak odasında komidinimle bütünleşti ben beğendim halada çok beğeniyorum gidip geldikçe ellerime sağlık diyorum 😛

biz böyle biraz takılalım sevgiler herkese

Reklamlar

About ratatoule

doğa,yeşil aşkı ve bitkiler insan hayatının vaz geçilmez bir parçasıdır. insanoğlu her ne kadar teknoloji ve kentleşme peşinden koşsada yeşile olan aşkını dizgileyememiş ve anlık zamanlarda bile doğa ile deşarj olma yöntemini seçmiştir... amacım kısıtlı imkanlarda,balkonlarımızda yada evimizin bir köşesini kendimize ve bitkilerimize bir köşe ayırarak hem yeni bi yaşama şahit olmak hemde farklı bi hobi edinmek hadi bakalım sıvayın kolları...
Bu yazı abajur, boncuklu abajur, dantel, dantel örtü, furkan mert'le hayat içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to >furkan mertin güncesi

  1. Dolunay dedi ki:

    >canım furkanda nılda gıbı artık ıstedıklerı seyı cekıp alabılıyorlar.bu arada ben yurutec almadım daha .tavsıye edıyormusun.kalabalık olmasın sonra evde.mesela bebek telsızıne bır suru para verdık ama kullanmadık .bende cok dantelcı degılım ama bazı dantellerde cok sık duruyor,dantelın yerı ayrı genede.bızde halen dıs cıkarmadık.henuz cıkmamıs olması normal dımı.opuyorum sevgıler.

  2. ratatoule dedi ki:

    >dolunaycım kesinlikle öyle aklına ne geldiyse öyle yapıyor,ben öyle telsiz falan almadım zaten 24 saat beraberiz hiç ayrılma imkanımız olmuyor ağladığı zaman duyamam demedim hiç, şöyle dumlex evim falan olsa belki düşünürdüm duyamam belki diye:P yürütece gelince bu bizim 2. yürütecimiz ilkini arkadaşımın kızı kırdı bende 2.yi aldım aslında şimdi sorsan kimse tavsiye etmiyor özellikle erkek çocuğuna iyi olmuyormuş gibi söylentiler var ama ben koyuyorum hatta iyiki var diye dua ediyorum yoksa hayatta zaptedemem olmadık köşe kenar bizim meskenimiz oluveriyor hele yemek yaparken falan aklım gidiyor acaba biyere mi girdi fişlemi oynadı çekmecemi derken ben iş yapamıyorum böyle olunca yanıma götürüyorum elinede meyve falan veriyorum hem onun gönlü oluyor hem benim işim görülüyor her çocuk emekleyip yürüyecek diye bir kuralmı var benimki emeklemeden yürüsün zaten bize tutunup dizlerinin üstüne kalkabiliyor,bir de evimiz sobalı lojman olduğu için yerlerin falan düzeni yok riskede atmak istemiyorum böyle daha sağlıklı geliyor,tavsiyeye gelince işini göreceği açasından tavsiye ederim ama kısa tutmak şartıyla:) dişte sıkma canını ne kadar geç çıksa o kadar iyiymiş aslında eşimin kardeşi tıpta o sıkmayın canınızı diye kaç defa uyardı ama ben sabırsım biraz oda aradan çıksın diye acele ediyorum heralde :)öptüm canım sevgiyle kal

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s