Category Archives: blog

>bloglar yenilensin…

> blogunun şablonundan,headerından sıkılan arkadaşlarım bu sizin için…. bilenler bilir ben bilmeyenler için paylaşmak istedim uzun zaman önce keşfettim bu siteyi bugün aklıma paylaşmak geldi şayet sizde blogunuzda yenilik isterseniz bir tık yetecektir… ben sık sık ziyaret ediyorum ruhumda biraz … Okumaya devam et

blog, header, şablon içinde yayınlandı | 2 Yorum

>başlıksız…

> sonbahar yerini iyiden iyiye kışa bıraktı,yani en azından bizim burda öyle…bugün hava öylesine kapalıki insanın ruhunu bunaltıyor ama yinede ben seviyorum böyle havaları,birazda olsa insan etrafındaki meşgalelerini bırakıp kendine dönüyor,kendi içinde yol alıyor bence birazda buna ihtiyacımız var suskunluğu … Okumaya devam et

blog, blog yazıları, sevinç içinde yayınlandı | 2 Yorum

>önerilerinizi bekliyorum…

> başlık biraz tuhaf gelebilir sevgili blog doslarım…evet yanlış okumadınız blogum için yeni bir isim arıyorum ve sizlerden de yardımlarınızı,farklıfikirlerinizi bekliyorum. boş yere dememişler bir elin nesi var iki elin sesi var…günlerdir düşünüyorum önce yeni bi isim bulayım sonra başlayım … Okumaya devam et

blog, blog yazıları içinde yayınlandı | 5 Yorum

>uzun bir aradan sonra……

> uzun zaman oldu blogumda birşeyler paylaşmayalı…artık o uzun boşluğu en güzel şekilde telafi edeceğime inanıyorum. öncelikle herkesin bayramını en içten dileklerimle kutluyorum ve daha nice mutlu bayramlar diliyorum… blogumda bazı yenilikler yapmayı planlıyorum öncelikle ismini değiştiricem bu konuda yardımcı … Okumaya devam et

bayram, blog içinde yayınlandı | 5 Yorum

>kıssadan hisse….

> herkeslere merhaba sevgili blog dostlarım,,, internette gezinirken bu kısa hikayeyi buldum ve sizlerlede paylaşmak istedim:) bu arada eskisi gibi bloglarımla ilgilenemiyorum,işe başladım,malum bundan sonra bloglarıma biraz daha az vakit ayırıcam, bunun üzgünlüğünü yaşıyorum:( artık bir müddet böyle idare edicez … Okumaya devam et

blog, blog yazıları, hikaye, kıssadan hisse içinde yayınlandı | 5 Yorum

>yeni bir blog,yeni bir başlangıç..

>herkeslere merhababugüne kadar hobilerimi paylaştım sizinle,amatörce yaptığım küpeleri,kolyeleri,kutuları,boncukları vs…önceleri yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim,kendimi geliştirmek yeni şeyler yapmak adına olumlu olumsuz yorumlarınızı bekledim,yorumlarıyla bana yön veren beni heveslendiren,yalnız bırakmayan herkese ve tüm blog dostlarıma teşekkür ederim…sonra benimde bir faydam olurmu ümidiyle … Okumaya devam et

blog, yeni blog, yesil evim içinde yayınlandı | 6 Yorum